Äntligen fredag=)

Lång vecka och nu är det helg.. Ja helg vet jag väl inte om det känns som riktigt..:p
Efter praktiken jobbade jag och sen träffade jag Elin på staun, vilket var väldigt länge sen nu..
Åh, så mys.. Saga är helt underbar..;)
Satt med henne knät när vi fikade och hon är en sån sööt liten flicka. Kanske släktas på mor sin?;) hihi!
Hade iallafall en super trevlig eftermiddag tillsammans med henne som vanligt;)

Handlade doppresent & födelsedagspresent till kusinen iallafall. Vilket jag är ganska nöjd med=) hehe..

Sen har vi haft lite mys här hemma ikväll och min sööta man är dessutom världens söötaste! ♥

Sedan kom morbror och två av hans vänner hit och drack lite, det var väldans trevligt. Var ett tag sedan de var här nu ju..
Dessutom kanske jag ska kolla på en av hans motorcyklar som han ska sälja...
Börja bli lite småsugen på de nu nämligen. Helst när fisen undrade om vi skulle åka på motorcykelsemester i sommar ;)
Hade varit super mysigt ju, bara packa lite kläder och slänga upp ett tält och sen bara övernatta där det ser fint ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback