Årets första glass ute & deklaration..

Igår gick Jim & jag till glassiären och åt årets första glass =)
Det var såå mysigt i solen ;) Riktiga sommarkänslor fick man.. ♥

Idag var det heldag i Kalmar, kursintro för nya kursen och betygslämning och metan inlämnad.. Känns sköönt! Nu kan man lägga det bakom sig..:)

Var inte länge sen man kom hem så ikväll ska jag börja på den nya boken som ska vara utläst tills på torsdag.. Så man kan ju inte ligga på latsidan;p hehe..

Dessutom har jag tjuvkikat lite på deklarationen på nätet eftersom jag var sååå jäkla nyfiken ;) Man kan ju för tusan inte låta bli...

Nehe, nu ska jag sätta igång med boken..


Kommentarer
Postat av: angelica

Hoppas de blev mycket pengar till dig!



kramar!

2009-03-30 @ 20:00:24
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: angelica

Hoppas de blev mycket pengar till dig!



kramar!

2009-03-30 @ 20:01:08
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback