Break!

Usch, jag behöver en break!
Nu är det för mycket i mitt lilla liv. Kan man inte bara få göra ingenting i någon dag bara.. Hade varit så jäkla skönt..
Hinner inte ens städa hemma, ser ut som fan:( Usch...

Mådde illa som tusan när jag skulle köra imorse, tog ett glas vatten och satt i några minuter.. Bara att bita ihop och se glad ut.. Har mått illa och haft ont i huvudet hela dagen..
Inte suttit ner i en minut idag, allting har bara gått och gått och jag har känt mig så jäkla stressad..

Nu är den digitala iväg skickad, ett projekt mindre på listan..


På lunchen så hade jag och min handledare ett litet hål, så jag körde o jobbade en lite sväng emellan.
Hela dagen i skolan för att sedan fortsätta jobba direkt efter.. Har träningsvärk nu vill jag lova:p

Lämnade bilen hos morbror för service och då lånade jag hans en sväng.. Ny mercedes, automatare =) Härlig som tusan att köra tycker jag.. Inte illa med en 09:a typ heller ;) Gäller att va rädd om den, annars blir man fattig:p haha..

Har kollat upp lite med körkort och sådant nu, kanske blir av iallafall ;) Får väl se vad som händer.. Har många projekt  på g som vanligt och det gillar vi =) =)

Nehe, fortsätta att planera för morgondagen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback