Första mc turen avklarad & omvända roller..

Praktikdagen är avklarad och dagen har varit hur bra som helst=)
Varit lite omvända roller har det känt som ;) Jag säger till Cilla vad jag vill ha kopierat till alla lektionerna och hur jag har planerat dagen för eleverna ;)

Idag så fick hon även välja om hon skulle kopiera eller vara rastvakt och jag gjorde det som blev över ;) hehe snäll jag är ;)

Sedan tog vi oss till Senoren direkt efter och hälsade på söötnosen Nea och tog en sväng med motorcykeln.. Först för i år=)
Va hur härligt som helst.. Men fy tusan vad kallt det var.. Höll på att frysa ihjäl ju..
Stannade till vid vattnet och bara mös sedan ;)

En toppen dag i vårvädret om jag får säga det...=)

Sen släppte Jim av mig eftersom jag skulle jobba efter och han körde & handlade o började med maten ;)
Maten färdig när man kommer hem och då var det verkligen gott med lite mat i magen..

Så man har inte varit hemma alls länge ikväll.. Bara planera för morgondagen och sedan sova igen för att orka med en ny dag i skolans värld ;)





Det var väldigt roligt vill jag lovar ;)
Kanske ett eget körkort snart?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kan se dig på en motorcykel! Men kör försiktigt......

Ha en skön helg!

kram

2009-03-20 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback