Fredag & helg..

Skönt med helg.. Men det betyder att det är sista veckan på praktiken nästa vecka och jag har faktiskt börja komma in i det riktigt bra nu.. =)

Kommer bli tråkigt att börja skolan igen nu:/

Pratade lite betyg & sådant idag och jag ska ha hela nästa vecka också helt själv med eleverna och det känns verkligen jätte roligt och spännande.. Precis allt ska jag planera och lägga in som jag själv vill och som jag tycker passa dem..
Roligt men det ligger mycket arbete bakom det..

Nu är det iallafall fredag kväll och det känns skönt men vad betyder det?:p Jo det betyder jobb, jobb=)
Allt för att få extra pengar och spara =) Allting går, bara man vill det tillräckligt mycket bruka jag säga ;)

Så med andra ord ska jag jobba och planera inför nästa vecka som helgen kommer gå till ungefär:p
Vi har haft en mysig middag tillsammans plus att vi har bakat lite också, känns skönt!

Nehe, nu ska jag fortsätta med att plugga en massa här hemma och mysa med sööta fis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback