Hur ska man hinna?

Hur ska man hinna allting man verkligen vill göra.. Jag verkligen hatar att dygnet bara ha 24 timmar!!!

Praktikdag länge länge idag.. Planering och möten och grejer vilket iofs är jätte roligt ;) hehe.
Har suttit och planerat och är fortfarande inte klar.. Har lektioner hela dagen imorrn som jag måste fixa iordning!

Däremot älskar jag att ha mycket att göra=) Helst hela tiden.. Tycker inte om att bara sitta o glo på den där dumburken:P
Vad fasiken får man ut av de liksom.. Ja intefan blir jag klokare iallafall...
Nee livet är för kort för att det ska slösas bort på tvn helt enkelt! ;)

Imorgon har jag egentligen en liten sovmorgon, ja eller hade kan man väl säga.. Den skippar jag och är uppe vid lite i sju som vanligt och sticker & jobba lite först innan praktiken för att sedan fortsätta efter praktiken för att hinna med det! =)

Måste försöka hinna att gå ut på stan en sväng med. Då jag verkligen MÅSTE inhandla både present till kusinen och doppresent!!

Ne nu hinner inte jag sitta här med. Dags för bloggande på högskolans blogg planera lektionerna imorrn så jag ha upplägget klart för mig och dessutom sätta mig och rätta de nationella proven=) Wiiie! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback