Lyckad kväll igår!

Det blev en väldigt lyckad kväll igår och jag hade sjukt roligt =) hehe!

Det var väldans länge sedan jag hade så roligt, det var verkligen välbehövligt;) Dock drack jag nog en aning för mycket så man är inte så väldans pigg idag:p

Vet i tusan vad som hände i köket igår, med en massa kaffefläckar överallt...
Vad hände sedan med vårt bord som har en spricka i sig och har gått sönder;p haha.. Men roligt hade vi iallafall =) =)

Gick kanske lite för mycket pengar också men vi blev ju iallafall bjudna på mat ;) Hihi, han är snäll han!

Dock blir jag lite irriterad att alla bry sig om alla andra, jag tycker att man kan sköta sitt eget och skita i alla andra.. De får väl för tusan göra vad de känner för.. Det har väl ingen annan med att göra egentligen.. Men en del har tydligen svårt för det..
Bara en liten kommentar i det..

Här kommer lite bilder från kvällen, dock inte så många eftersom mitt batteri dog ganska tidigt av kvällen:/

Vi hade också en massa mys i sängen ;) hihi.. Har dock inga bilder alls på mamma och hennes vän ;) De var mest ute och rökte av någon anledning?:p
Hum, och jag vet vilken kan jag säga.. Hon kunde ju knappt va här inne;p haha, mamma lilla ibland är du bra rolig ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej ok inte en bild på mig första festen hos dig, blev ledsen nu..

2009-03-30 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback