Möte med rektorer bland annat..

Idag har vi haft möte med hela f-9 och alla rektorerna och är precis hemkommen..
Man blev väldigt trött när man satte sig ner och inte behövde tänka för några minuter;p hehe..

Om jag sitter kvar här så kommer jag somna, med andra ord så måste jag göra något här hemma nu innan det är för sent..
För somna kan jag inte göra.. Det är de sista man kan göra när solen snart gå ner..
Gäller att utnyttja dygnets alla timmar på bästa sätt ;)
Usch tycker inte om att sova bort hela dagarna eller kvällarna;p Sova kan man göra i graven. (enligt mig) haha:p

För mig gäller jobb, jobb och jobb så jag slipper mitt jäkla lån =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej ja jag är bara så trött det är typ långt över 40 timmars veckor nu men nu är det snart bara en vecka kvar kämpa på....Men det är kul att vara ute på VFU!

kram

2009-03-18 @ 20:52:16
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja allt är bra men som sagt lite trött.. Men jag trivs bra fast det är lite skillnad att vara blnad lite äldre både på ett positivt och negativt sätt. Men saknar de små liven lite....de är så spontana och roliga.

sov gott

kram

2009-03-18 @ 21:20:56
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback