Mycket på gång..

Pengarna kom, pengarna försvann:p Så ungefär känns det som idag..
Fick en massa extra pengar denna månaden men de försvann ungefär lika fort.. Hm..
Gjorde ju service på bilen också.. Morbror ringde o sa vad de kostade idag... 1800 spänn...
Jaha vad billigt sa jag och satte in pengar direkt;p Jo man kunde ju hoppas iallafall;p hehe..

För det var tydligen den bästa oljan i som sänker bränsleförbrukningen och det blir bättre i motorn..
Hm seriöst så skiter jag i vilken olja det blir i motorn.. Ta de billigaste vett ja:p
Är man student så är man juh;p hehe..

Slutet på praktiken närma sig med stormsteg och tiden går verkligen skitfort..
Jag mår seriöst dåligt av det, kan inte tiden gå lite saktare:p

Sedan ska man skriva en metareflektion också och jag skriver ju alltid hur mkt som helst i min blogg. Åh, vad jobbigt de kommer bli..

När man kom hem idag så var det nya gardiner upphängde och lite vårfint :) hihi, tack älskling! ♥


Fick ett mms idag av mina söta vän.. Åh, vad jag saknar dej.. Måste ta o ses snart gumman! Usch, det är verkligen för mycket nu med allting. Men det blir bättre så småningom=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad tiden har gått fort! Jag tänker alltid första veckan på praktiken att dessa veckor kommer gå ganska långsamt, men sen när man kommer in i det så springer tiden iväg, nej, jag håller med, det känns inge roligt alls! Hoppas allt är bra!? Nu njuter vi de sista 2 dagarna! Kram

2009-03-25 @ 21:27:23
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback