Nyklippt..

Yes, varit o klippt mig lite idag=) Blev rätt nöjd faktiskt, ja eller det får duga iallafall;p

Sen var vi en sväng på staun.. Jag köpte nya gardiner som jag ska hänga upp sedan när man hinner eller något:p
Det blev en ny bikini och ett par vita knästrumpor till sommaren:) Det blir nog snyggt.. =)

Praktiken börja också gå mot sitt slut.. Tre dagar kvar nu bara :( Sorgligt är det faktiskt att behöva lämna alla nu..

Har faktiskt även hunnit med att städa hela lägenheten.. Gick fort när man är två stycken juh ;) hihi..
Har rättat massa engelska glosor också..  Fortsätta planera också ska jag göra ikväll..

Sen ska jag faktiskt titta på tvn ikväll då det är desperate ikväll... Äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback