Sista dagen..

Nu börjar det kännas lite.. Har inte känt av det innan men det är ju faktiskt sista dagen imorgon..:(
Har inte hunnit sätta mig ner ännu idag.. Har varit full rulle hela dagen vill jag lovar...

Skönt med en liten sovmorgon idag.. Min handledare är kanon ;) hihi..

Så fort jag kom hem idag, var det bara iväg igen.. Handla lite och sådant och även inför imorgon! Har fixat och donat hela kvällen..
Sen har jag tagit hand om min lilla fis också hjärtat.. Kan hålla med om att det är bra orättvist ibland alltså..
Man undra verkligen om samhället ska få göra på det här sättet..??

Har suttit och rättat läxförhöret som jag gjorde till dem idag.. Har några kvar nu bara.. Måste sätta igång med det nu igen så jag kan ha någon minut innan det är läggdags igen..

Hm imorrn får man betyget från vfun efter fem veckor.. Det ska bli sååå spännande.. ;p hehe..
Nehe sätta igång nu kanske..

Åh, kommer bli en massa jobbigt imorgon! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback