Sommarkänslor..

Idag har man verkligen fått sommarkänslor i kroppen..
Solen skiner och klarblå himmel... Helt underbart juh ;)


Lång dag på praktiken men allting har gått kanon idag och har fått väldigt positiv respons också, så det känns väldigt härligt.. Sedan var det planering efter detta i arbetslaget och en massa diskussioner hit & dit.. 
Men intressant!

När det är sånt här väder längtar man verkligen till sommaren!
Mysiga sommarkvällar på stranden, grilla, sola, bada, nyklippt gräs, jordgubbar, husvagnen, sand mellan tårna och en massa massa mer! 

Nu ska jag sätta mig & planera lite inför morgondagen så jag är väl förberedd på det och bara vänta till sommaren kommer! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jag längtar med sjukt mycket till sommaren :)

2009-03-17 @ 18:12:03
URL: http://emeliecharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback