Trött.

Trött som tusan och jag ska gå o nana kudden nu..
Nervös morgon då Gunilla va med på lektion idag från Kalmar, hittade knappt till Rödeby.. hehe..

Lång eftermiddag även idag då vi hade arbetslagsmöte och diskuterade väldigt mycket men det var intressant som vanligt. Har hållt med den digitala berättelsen idag med eleverna också. Jag hoppas vi lyckas med den;)
Dessutom hann jag även se desperate ikväll ;) Det är ju bara så braa..

I helgen är det fullt upp. Usch vet i tusan hur jag ska hinna med allting som jag vill göra..:S
Jobb, kalas, jobb, dop och åter jobb.. Hm men har jag sagt att jag ska fixa det så ska jag minsann fixa det =) Gonatt! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det gick bra idag med högskolebesök, ta det lite lugnt med att hinna allt så du inte kör slut på dig! För det vill vi inte! Imorrn ska jag göra min digitala berättelse, haha, hoppas jag kommer ihåg hur man gjorde nu, pust-suck-och-stön! Kramar

2009-03-10 @ 22:38:16
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback