Usch sorgligt som tusan..

Idag var verkligen den sista praktikdagen..
Sitter o försöker plugga lite samtidigt som lets dance.. Det måste verkligen göras..

Har varit en underbar dag idag.. Bjöd på lite gotte till eleverna idag och det var verkligen uppskattat.. ;)
Det var verkligen en hemlig dag, fick inte gå i något rum alls typ.. Där fick jag inte gå in och inte där heller.. Åh, jag är som är såå jädra nyfiken också..

Eleverna hade fixat något jätte fint till mig och jag blev så rörd att jag fick verkligen tårar i ögonen, det var verkligen jätte fint!

Sedan överlämnade jag en liten present till Cilla och då fick jag en present av henne ;)
Sen kom även svärmor och då fick jag gå och fick stå i korridoren hur länge som helst:p Då hade hon köpt lite från hela klassen och det var jätte fina saker =) Blev verkligen jätte glad ;)

Jag har lärt mig så otroligt mycket på den här tiden även om det har varit många svåra stunder ibland och en krävande grupp så har det varit mycket lärorikt!

Svärmor har ringt nästan varje dag och frågat hur det har varit, ringde idag direkt o kollade vad jag fick för betyg:) hehe..
Hon är så snäll hon ;) Världens bästa skulle jag vilja säga =) ♥

Nehe nu är det faktiskt fredag och det är väldigt skönt om jag får säga det själv =) hehe.. Mysa med min finaste nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback