Årsresumé 2009..

Detta året har gått väldigt fort och jag har hunnit med en massa tycker jag!! :) Så ska försöka få ihop lite av det gångna året.. Nyår 2008 firade vi här hemma hos oss och hade väldigt trevligt..





Det flyttades också och vi bodde nu två stycken i min lilla etta, vilket egentligen inte var meningen från början men så blev det iallafall :) Januari var det mycket rapportskrivning som gällde på högskolan och vi satt hemma hos varandra vårt lilla gäng och lyckades till slut får ihop ett riktigt bra arbete efter allt slit :)


Vi befann oss också mycket på Senoren och busade med lilla trollungen Linnea.. Här har Jim & Nea pusskalas ;)


Jag tillbringade också mycket tid hemma hos Elin & Fredrik och deras underbara lilla bebis Saga..

Februari innehöll en massa besök på ikea med vår Karlskronagrupp där vi var många gånger under våren och hade våra galna upptåg ;p Hade tjejkväll med guitar hero hemma hos en kväll i mitten på februari med min vän Emelie..

Alla hjärtans dag firade jag & min kärlek med att äta mat från Mont Martre, Ben and Jerry glass, geléhjärtan & Asti ;)



Jag började senare också min andra praktik som jag var i en årskurs 5 på Rödebyskolan vilket jag har fört med att jag har fått en massa erfarenheter..


Jag fick också en pusscheck som jag endast fick utnyttja en gång ;)

Det sista jag hann med innan februari hann ta slut var en inflyttningsfest uppe i Växjö hemma hos Johanna & Camilla..



Mars innehöll mycket praktik och mycket känslor som kom in och man kände sig så maktlös..


Min kusin Robin fyllde 8 år och der firades med tårta och en massa presenter ;)


En liten tjej vid namn Saga Isabelle Svensson Lundkvist döptes i mitten på mars :)


Första mc-turen för året var också i mars..


Vi hade även fest här hemma i slutet på mars som var väldigt roligt och minnesvärt med morbror, mamma tillsammans med vänner :)

Mars slutade efter en fem veckor lång praktik som jag sent kommer att glömma!!

April kom med stormsteg och då åkte vi upp till Elmia en runda tillsammans med min kära morbror på mc :)



Syster och morbrors födelsedag firades i Brunnsparken tillsammans med släkt och vänner..



April innebar också någonting som ändrade lite i vårt liv och då flyttade vi ut på Senoren över sommaren ;)



Maj kom med stormsteg och man åt frukost ute på en filt i solen, vilket var hur härligt som helst.. Man kunde bara gå ut och lägga sig och skog runt omkring :) Jag trivdes som fisken i vattnet..

Jag tävlade i direktsänd radio med mix megapol..:)


Jag var mycket hemma hos Elin, Fredrik & Saga och bara mös :)



Vi hade även fest på Senoren och åt jordgubbar & drack vin ;)

Jag jobbade också en hel del på skolor och var med på Wämödagen tillsammans med alla goa barn=)

Vi spelade en massa kort på Senoren tillsammans med en massa vänner och åt glass på glassiären tillsammans.



Jessika & Jimmy fick också en liten bebis i slutet på Maj.


En massa mys i hängmattan :)



Elins syster Linn & Macke fick en liten Pontus :)



Maria & Jens fick en liten Svea :)

Maj avslutades med Start of summer i Hässleholm tillsammans med syster och alla andra..



Juni kom med stormsteg och ett helt år avslutade jag på högskolan, med allt godkänt :)



Detta firades med en helkväll på Nivå med tjejerna :)

SRF hann jag också med, vilket var en helt galen kväll ;)





Camillas bror tog även studenten under juni månad :)

Midsommar firades i Sjuhalla hemma hos Alle, vilket inte alls blev en sådan kväll jag hade hoppats på..



Juni avslutades med en semesterdag nere i Åhus..



Juli kom och det var varmare än någonsin.. Mycket tid spenaderades på jobbet i Ronneby men försökte bada och njuta av sommaren så mycket som möjligt..



Senorendagen kom och den årliga kroppkakedagen ;)


Allsång ute på Sturkö med hela Elins familj :)



Grillkvällar hemma hos morbror :)



När tiden fanns blev det en massa promenad på Senoren..

Augusti kom och sista månaden med jobb och även min sambos 25 års dag!!



Detta firades uppe i Eskilstuna där vi såg Alan Jackson, en oförglömlig resa! ♥



En nära vän fyllde också år i augusti månad ;)

Det var kräftskiva hos morbror och svamp samt blåbärsplockning i mängder på Senoren :)



Mycket badande i havet också!! :)



September börjar och även skolan igen..
Discobowlade och var även på ännu en crusing trip i Karlskorna :)



Oktober kommer med stormsteg och då flyttar vi även in till stan igen och målar och grejar, samtidigt som det var väldigt mycket i skolan.. Mormor & morfar fyller år..





Pimps and hoes party hemma hos Sandra & Stoffe, en fest så var helt grym :)



Li & Micke fick en liten Jack i slutet på oktober :)

November är här och så även vintern.. Vi var på en trip i Malmö med Jims jobb på hockey och en Tysklansresa med hotellboende. Detta är en resa där man träffat väldigt roliga tjejer och en natt man sent glömmer ;)



Vintern bestod mycket av bakande men även var vi i skolan och jag hade en väldigt svår mattekurs som jag faktiskt klarade ;) Jag var även på fest med kära studiekamrater där jag hade väldigt väldigt roligt =)





Maja & Izzo fick en liten Amy i början på november :)

Under November månad fyllde jag också år, detta firades hemma med familj :)





Mathias & Sofia fick i slutet på november en liten Joline :)

December är här och året börjar lida mot sitt slut..



Julen firades hemma hos svärmor för att sedan vidare mot mormor och morfar :)



Till sist avslutades detta året i Nättraby med fina vänner och en helgrym kväll!!



Under detta året har det hänt väldigt mycket och man har utvecklats som människa ännu mer!! Jag är stolt att jag har klarat mig så långt i min utbildning som jag har gjort!! Jag är lycklig över att jag har sådana fina vänner, familj och en underbar sambo i mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback