Äntligen färdig...

Nu är man äntligen färdig med julklapparna.. Känns sköönt..
Har fan hållt på hela dagen sen man kom hem typ.. Vill bara lägga mig i min skööna säng just nu..

Idag var det Kalmar hela dagen.. Tydligen bara vi som var där uppe eftersom det inte ens var öppet i skolan..
Redovisning och grejer.. Det gick bra men klantigt nog så glömde jag bedömningsunderlaget som jag skulle haft med mig.. Annars kan de ju inte ge mig betyg som de skulle göra nu i eftermiddag.. Så jag får glatt vänta tills i mitten på januari för att få betyg på denna kursen nu...
Men visst jag klarar mig nog ;)

Sedan var det handledning och skit.. Det var mindre roligt... Måste ha en jävla massa forskning och just nu vid jul så känns detta väldigt mycket eftersom en rapport på 20 sidor ska vara klart tills den 16e och då ska vi ha med en del engelsk forskning också som vi ska ha betat igenom.. Hur fan vi nu ska hinna detta???
Jo vet ni vad man gör då??? Då brukar vi som är så ambitiösa, boka upp våra helger.. Så vi varken har något liv eller kan jobba så vi får extra pengar... Detta är helt sjukt att vi ska få behöva göra detta....

Sedan var det iallafall ikea och lunch på det.. Lite roligare.. Det enda jag hittade var en grej på fyndet som har kostar 1000 spänn och som nu kostade 175 kr.. Snacka om att göra ett klipp..
En ljuskrona grej som man kan ha ute, som tål vatten och fukt och sådant.. Blixter stor..
Men den kan man ju inte ha nu, jag tänkte typ till en framtida altan i framtiden eller något?;) hehe..

Sedan så fort jag kom hem, så fick man super god mat och efterrätt och allt som var massa mys...
Jocke, Robin & syster yster kom sen och fikade och sen hängde jag på ut till Lyckeby, men fy vad folk det var.. Blir ju stressad bara man ser allt folk ;p Så blev lite julklappar där med...
Hem och bara greja, tvätta, städa och slå in julklappar. Grejar med böcker och annat..

Usch jag är så trött på detta nu.. Jag vill bara kunna sätta mig ner och kolla på en bra film.. Men när faan ska man hinna??
Imorrn är det jobb tidigt imorrn bitti igen innan vi ska vidare för att hämta syrran och sen fira jul hos mormor och morfar med hela familjen och bara ha de mysigt... Hoppas man kan ta de lite lugnt då iallafall!

J och jag har dessutom kollat på sööta valpisar på blocket ;) de ni..=) hehe..

Nehe, sängen nästa så man orkar jobbar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Förlåt att jag inte har svarat, har bara haft fullt upp med skolan innan jul!



Om du fortfarande vill ha designhjälp, så skicka ett mail till [email protected] och berätta om hur du vill ha den! Färg? tema? skicka gärna bilder, men med bra kvalite =)



Kram Sessan

2008-12-23 @ 20:59:20
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback