Dagen före..

Dagen före dopparedagen?? Eller nej så heter de kanske inte?;p

Så vad gjorde man igår då? Joo en hel massa plugg, jobb och även ett besök på senoren med fika och te=)
Hjälpte Mr. J med sakerna där ute och tog även en titt på bilen som jag fick ta o lämna in som nu är fixad och lagad och det är jag glad över.. hehe..

Skyndade mig hem som tusan för att sedan möta upp Camilla i stan där vi tog en tripp på staun och sedan blev det besök på Thai-restaurangen, där det blev super duper god mat och mätt som tusan..
Nu har man gjort av med lite väl mycket pengar på mat ute tycker jag och en hel massa slarv... Får bli bättre på detta nästa år..

Mammi väntade hemma hos Mr. J medans vi kom hem..=) Dom hade nog kul;p hehe..
Kollade in lite resor eftersom man vill så gärna åka iväg någonstans till solen, och det ska väl inte dröja så jävla länge till om allt går rätt till ;)
Plockade lite här hemma tills tjejerna skulle komma idag för att vi skulle plugga och jag måste säga att idag känns det verkligen att vi har fått någonting gjort..
Vi delade upp oss lite mer så när två började med den ena saken så kunde de andra två göra nästa och man blir sååå effektiv ;) hehe.. Nu känns det iallafall som man kan ta det lite lugnt och koppla av lite mer..=)

Sedan blev jag hämtad för bes i Nättraby, det gick som en dans.. Sån bes man skulle man ha när man flyttstädade;) hehe.. Gick in o sa att allt var okej och sen gick ut igen;p Kollade fan ingenting alltså=)
Systemet och handling inför morgondagen vilket inte var lika roligt då alla verkar vara ute sista minuten??:p
Allting var slut på systemet och inte en öl jävel fanns kvar som jag ville ha;p

Blev iallafall jordgubbsvin och några cider=) Får bli Asti en annan gång Johanna ;)
Har förberett maten inför morgondagen Mr. J och jag, ja eller mest han kanske;p Jag håller på att tvätta och donar också..
Imorgon blir nog en treevlig kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

You and me en kväll and one Asti!

2008-12-30 @ 21:20:38
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback