Härlig dag..

Var uppe ganska så tidigt även att jag inte har sovit så jävla bra inatt, men det känns sköönt iallafall=) =)
Åkte hem till J för att börja packa...
Sen stack dom ut till Senoren medans jag fortsatte och slängde en hel massor med skit.. hehe..
Skönt att bli av med det iallafall..

Dom ska vara där ute och dricka ikväll så det blir en Josse & Camilla kväll ikväll istället..
Skulle varit kul att gå på fest och utgång men är dödens trött dessutom är jag inte så jävla sugen på att festa heller för den delen;p

Det blir väl en mysig tjejkväll med film och mys istället, låter lagom mycket för min del ikväll faktiskt;) hehe..
Nehe, nu blir de lite mat för att sedan städa upp här innan man somnar..;p

Btw.. J och jag var och provkörde lite bilar idag ;) Väldans roligt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback