Jag har lagt takpannor...

Hade en jätte mysig beck kväll igår med min lilla Camilla sen kom Niklas en sväng också..
Sov ensam i min stoora säng dessutom ;) hehe..

Blev väckt en massa av J och en aning full Alle, som ville att jag skulle komma ut med mat till dom vid halv två inatt, det var inte jag så sugen på kan jag tala om;) hehe..

Idag var det bara att pallra sig upp tidigt som vanligt...
Ut till morbror för att hjälpa honom med takpannor på heeeela huset..
Från början var de inte tänkt att jag skulle hjälpa till utan umgås med dom andra inne i huset, men sen fick man ju hjälpa till..
Var uppe på taket och la takpannor medans de andra lassade som tusan, sen var de min tur där nere och lyfta dessa hur många som helst.. Var väl typ fem pallar fyllda med takpannor...
Jävligt halt där uppe på taket dessutom. Sen körde vi och åt allihopa, massa mys=)
Men fy faaaan vad jag har ont nu, i heela kroppen:(

Ingen vila här inte, upp vid sex imorrn bitti igen för att sticka iväg till skolan.. För redovisning och handledning av rapport arbetet..
Men man får väl ställa upp för lilla morbror, när han har ställt upp för mig;p hehe.. Morfar var också där och hjälpte till=) '

Sedan när vi kom hem var både J och jag helt slut i kroppen.. Tog en varm dusch och det var riktigt härligt..
Sen kom mamma och Hans en sväng också..
Jag har bäddat rent i sängen och fixat här hemma.. Ska soova väldans tidigt kan jag säga.. Eller jag lär nog decka innan;p haha...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, du är så duktig så! :)

2008-12-22 @ 09:47:14
URL: http://camiiiilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig gumman. Måste hitta på nåt snart. Och planera något att göra på nyår. <3 puss

2008-12-22 @ 21:23:14
Postat av: Emelie

Kommentaren var från mig :P

2008-12-22 @ 21:23:51
URL: http://emeliecharlott.blogg.se/
Postat av: Emelie

Saknar dig hjärtat. Måste ses snart! Och sen får vi komma på nåt att göra på nyår med ju! puss puss <3

2008-12-22 @ 21:24:59
URL: http://emeliecharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback