Julafton??

Åhhh, trött jag blir.. Hade skrivit ett jätte långt inlägg och så bara försvann det...:(

Fattar inte vart tiden tar vägen nu för tiden?? Jag vill hinna komma ifatt någon gång, känns inte som att man kommer hinna göra detta någon gång..

Dessutom är det snart julafton också, iofs så är jag färdig med julklapparna men tiden bara rinner iväg?

Är väl någon människa som har satt duracell batterier i klockorna..hmm

Så vad gjorde man igår då? Jo på förmiddagen så var det jobb som gällde, sen träffades vi tjejer och skrev på rapportarbetet på eftermiddagen.. Sedan stack jag hem och åt och sedan var det jobb på kvällen igen och en del ärende.. Men vad gör man inte för att hinna med allting?;) Undrar vad folket gör ikväll förresten? =)

Idag har vi varit hemma hos Angelica med och lilla Livia var också med som är sju månader, såån sööt liten tjej;)
Kanske hinner träffa Elin & Fredriks lilla trollunge med;) Måste försöka hinna med=) Lilla Saga;)

Idag iallafall rapportarbetet gått framåt så hoppas att vi hinner med det vi ska imorgon också..
Sen efter det så blir det jobb imorgon igen..

Ska nog sälja lite saker imorgon med så då får man ju lite pengar till, känns skönt=) hehe..
Sen är det äntligen freeedag=) Men inte kan man njuta för det? En massa plugg, kanske kan koppla av vid julafton iallafall..?

Nehe nu ska jag fortsätta med allting som jag har att göra här hemma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback