Mysfredag..

Ikväll är det mysfredag, jag är tröttare än någonsin efter en väldigt hård vecka..
Har legat i som tusan kan jag säga, efter skolan och plugg har det varit jobb eller packning eller massa annat som ska fixas och donas med..
Med andra ord är jag helt slut i kroppen just nu..

Var hemma hos Johanna idag och skrev rapportarbete och det gick framåt. Vi ligger inte efter i tiden iallafall och det känns sköönt. Där var de julat och jätte mysigt.. Bjöds på julgodis och grejer.. Även en fin julpåse med en glöggflaska i fick man med sig hem =)
Tack så jätte mycket gumman, men känns dumt eftersom inte jag har köpt någonting:/

Var ute och lunchade med J på staun, för att sedan bege mig vidare till ytterligare jobb innan min lilla mamma befann sig hemma =) Så här blev de fika tillsammans alla tre och vi hade väldans trevligt=)

Var meningen att jag skulle träffa Camilla ikväll men ngn eller några ska ju krångla till allting;p haha..
Så vi tar de imorrn istället,..
Vi var ute en liten sväng på senoren innan och hälsade på.. Nea börja bli en stor tjej nu.. Måste åka dit lite oftare tycker jag=)
Sen handlade vi lite innan vi tillslut kom hem..

Har sålt lite saker idag också, så fick lite pengar till även det=) Det känns väldans sköönt;) hehe.. Men visst pengarna kommer ju att gå som bara den;p hmm inte lika roligt kanske..

Funderar lite på vad jag ska ge mammi när hon fyller år? Hon fyller ju 45 nu i januari nämligen...
Nehe nu ska jag försöka se om jag orkar hålla ögonen öppna och se filmen på tv, men tror inte jag kommer att lyckas med det ;) hehe.. Ha en trevlig sista fredags kväll innan julafton ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback