Så var de annandag jul..

Det betyder att julrean har startat...
Jag har varit en sväng på staan men jag är så trött på de;p Det är ju folk överallt och man känner sig allmänt stressad;p

Hittade iaf två stycken tunikor på vero moda, en svart och en grå=) Billigt och bra..

Så vad händer ikväll då? Morbror ville att jag skulle hänga med ut och ta en öl ikväll men vi får väl se. Är ju upp väldans tidigt imorgon som gäller..

Så jäkla sköönt att bara sitta när det är tyst och stilla och bara ta de lugnt och njuta... Fundera på att läsa min braiga bok =)
hehe.
Sa jag förresten att jag är supernöjd med allting jag har fått i julklapp..?
En massa smink av mamma som verkligen var välbehövligt, lotter som jag tänkte att jag skulle vinna på men det gjorde jag ju tyvärr inte;p Jätte fin flanell pyjamas=) En massa pengar, blommor, choklad, presentkort, en super bra bok osv..
Det jag verkligen behöver nu är pengar, pengar och pengar... Jag ska fixa det här =) hehe..

Nehe, vi höörs senare.. pusss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback