Snart nyår..

Jaha de här mellan dagarna går fort som tusan och man har hunnit känna sig lite ledig iallafall vilket är jätte sköönt=)
Som sagt på annandagen var det fest med morbror och två av hans jobbarkompisar, satt här själv med dom tre.. Haha alla över 30 om inte dom andra var över 40 tom;p

Sen gick dom till piraten och gick vidare upp till Jens där även J var.. De satt o kollade på anime filmer och de tyckte inte jag var lika roligt så jag snodde hans slitz tidningar istället =) hehe..

Inte en människa ute;p Kan beror på att alla var ute på juldagen kanske?;)

Jag var iallafall full;p Mådde så jäkla dåligt på natten, som man förtjänar med andra ord..
Däremot kanske det inte var så lyckat då jag skulle möte tjejerna på biblan vid tio på  morgonen efter och skriva rapportarbete..

Blev skjutsad till biblan dessutom kom J med god frukost och nyponsoppa och grejer också  ;) Tack så mycket babe!

Igår så var vi och Emelie & Lasse ute på o´learys och åt.. Jätte gott var det och vi hade så trevligt.. Sen blev de film och mys hemma hos oss innan man sen deckade i sängen ;)

Idag har jag hjälpt J med packning i Nättraby och en massa saker här hemma så nu är man helt slut..
Imorgon ska jag träffa Camilla och ut och äta med henne ;) Ska bli väldans trevligt, vi har ju inte träffats på ett tag nu..:/

Nyår med snart.. Blir nog att vi är hemma iallfall några stycken, eller några vi blir väl 8 typ och de räcker i denna lilla lägenheten;) Men det blir nog mysigt. Laga mat & ha bål, frukt och grejer ;)
Dessutom får jag fira det med mina vänner också ;) Wiie, vilken tur jag har=)

Nehe nu får man göra lite nyttan här hemma och dessutom plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback