Utgång & väldigt sliten..

I fredags blev det lugnt med film och mys sen igår så jobbade jag lite grann..
Sen mötte jag upp mammi och vi gick en runda på staun och letade lite julklappar och fixade lite ärende å sådant..
Sedan bar det av till Nättraby, gjorde mig iordning klippte J också, eftersom han var för jävla långhårig:p haha..

Fick även oväntat besök när vi badade ;) hehe..

Tog första drinken vid 6 tiden sen igår tillsammans med J, Lasse & Emelie där vi spelade lite intimspel också vilket var jätte kul, lite krångligt men det löste sig=)

Stack ner till Niklas när Camilla kom vid åtta tiden där vi började dricka och fira honom tillsammans med en del annat folk..
Blev taxi in till staun, för att sedan ha en trevlig utgång..
Var lite överallt men först blev det pm sedan  nivå och sen avslutades kvällen/natten på olearys där vi hittade några söötungar ;) hihi.. Sen var vi lite hungriga så då blev det lite nattamat på michells..
Satt och pratade ganska seriöst med J, och det var rätt skönt måste jag säga..
Väl hemma hos mig vi tre ja eller fem fast som senare blev tre så hade vi mys och sov som små grisar ;)

Hoppas min sööta gullunge kunde sova på madrassen inatt, så hon inte har så ont i ryggen?;)

Idag fick vi ta bussen till Nättraby eftersom ingen hade nån bil;p Har nog inte åkt buss på väldigt länge för det var de drygaste på länge.. hehe!
Idag har det varit helt lugnt och bara massa mys, gjorde pasta och skinkgryta med pastasås till idag.. Super duper gott=)
Tog mig en liten powernap på soffan sedan, var helt slut.. Det var verkligen välbehövligt eftersom imorgon är det skola igen och man ska upp väldans mycket tidigare än de senaste fem veckorna så det lär nog kännas tungt imon bitti..:/

Ska nog ta mig en titt på sanningens ögonblick sedan och sen fixa lite inför imorgon!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, det gick alldeles utmärkt att sova på madrassen. Slocknade väldigt fort. Faktum är att det hade inte spelat någon roll var ni la mig, så trött som jag var hade jag somnat ändå. Haha. Puss!

2008-12-14 @ 21:25:11
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback