Födelsedag!

Haft en kanon födelsedag idag=)
Först praktik, sen fick man nybakade bullar, dom har jag tyvärr inte tagit något kort på.. Glömde visst de;p
Men fina som tusan blev dom iallafall;) hehe..

Fått massor med gratulationer och jag tackar alla för en super trevlig dag!

Blev jätte lycklig för en sån sak, du vet verkligen hur du får mig glad och lycklig;)


Här kommer lite bilder på mina presenter =) Wiiie! ;)



Nya vinterstövlar om mammi! ♥



Massor med julblommor av både mamma och mormor, morfar och morbror med fru!


Blev förvånad när jag kom in här idag?


Vad är detta egentligen?


Väldigt spännande ;)


Jo det var det här ;) Tack så jätte mycket hjärtat, du är bra sööt ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback