Förvirrat..

Haft en underbar dag i skolan nu och jag älskar dessa små barn=) Jag vill verkligen börja o jobba nu alltså..
Var o gjorde lite ärende och sen till morbror en sväng, kollade bil o lite sådant.. Får se om de blir någon=)

Jag är faktiskt lite sugen på den måste jag säga..Hade varit nice o köpt en ny=)

Är riktigt förvirrad alltså, har ingen aning om någonting om jag ska vara riktigt ärlig.. Känns skumt allting och på ett sätt så vill jag fast jag vill det på ett annat sätt.. Svårt som faaan att förklara..

Idol ikväll? Palla man se de?;p Jag ska ju blogga o grejar med.. Men men ;p
Är det någon bra film ikväll förresten??

Har precis ätit bakad potatis med skinkröra nu.. Jag är så mätt så jag knappt kan röra mig:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback