Forza..

Har faktiskt kört forza idag och tränat typ två timmar sammanlagt, känner mig duktig igen=) Wiie;) hehe..

Har gått kanonens idag och har fått massa beröm också=) hihi.. Hade samlingen själv idag utan någon;p 21 barn så de är ju några stycken, men det gick skit bra.. Känns som man redan vet vart dom ligger nu och detta känns såå sköönt=)
Gick igenom massa idag med min handledare och hon visade mig massor man kunde göra. Det var helt perfekt=)

Så imorgon ska jag ha allting på morgonen igen, ta alla i hand och välkomna dem och som sagt ta hand om samlingen på morgonen=)

Städade efter skolan sedan hem o åt lite.. La in en tvätt och stack ner o tränade och nu ska jag ner o hänga upp den tänkte jag=) Livet är fullt av överraskningar;) hihi!!! =)

Jag trivs som tusan med allting =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback