Galen helg i Malmö..

Har ju inte uppdaterat på ett tag nu..;p
Ifredags stack jag ner mot Malmö med tåget och träffade någon som jag träffade uppe i Växjö=) =)
Hade super trevligt! Gick och åt god mat och massa:)
Lördagen var lugn, lagade mat tillsammans och sådant.. Sedan blev det fest på kvällen=)
Lägger upp bilder sedan=) hehe.. Var ute med hans kusin o hennes vän och massa andra killar, hade skit kul hela natten och bara dansade.. Blev bjuden på allting så man var lite full;p hehe..

Hemma runt 04 sådär, sedan somnade man gott ;) hihi.. Man var ju lite bakis sen när man vaknade med;p Inte kul alls;p hehe. Massa samtal missade också? hmm:p
Söndagen blev de bakfylle pizza med sex killar;) wiiie, där njöt man måste jag säga=) hahaha! ;)
Sen blev det bara massa pratande och sådant innan man begav sig hemåt igen vilket var jävligt tråååkigt..

Någon hämtade mig på tågstationen sen begav man sig hem till hans mamma en sväng för att hälsa på, vilket var väldigt trevligt eftersom inte jag varit där ännu..:p

Sen blev det bara hem o slappa, var en massa trött då det inte blev så mycket sömn i helgen;p hehe.
Kollade på ensam mamma söker också dessutom..

Igår vad jag gjorde jag då? Var hemma hos ngn och sedan hem och tog det lugnt och pratade massor i telefon;p haha..
Det är typ jag det;p men allting är bra svårt alltså, hm..

Idag var man hemma hos ngn och åt sen åkte Emelie med mig in till staun för att umgås o träna tillsammans=)
Så ikväll blev det styrka och sedan pump=) =) Hääärligt!

Nu har man precis kollat på desperate o pratat lite i telefon med samtidigt;p Fixar med praktik bloggen o sedan soova kanske?;) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback