Julstämning..

Julstämningen är hög just för tillfället.
Varit på stan idag och haft det jätte mysigt..
Syster o dom kom på besök och det är alltid trevligt..

Jag hittade mig ett par röda gardiner som jag ska ta o hänga upp ikväll iallafall! Julstjärna och ljusstake hittade jag ingen. Kanske blir en sväng imorgon med för att försöka hitta detta..
Lyssnat på julmusik i hoglandspark och druckit glögg.

BTW så förstår jag mig inte på dig! Hur faan kan du hålla på sån här??? Har du inget vett i kroppen överhuvudtaget?? Jag blir så jävla ledsen när mina nära & kära såras.. Kan inte fatta att du håller på sån här. Du kommer ju inte att ha någon kvar när du håller på som du gör. Men du förstår ju tydligen inte det själv!
Jag är trött på att folk ska beter sig som treåringar när det är vuxna människor.. Väx upp för faan och visa att du är vuxen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad är det som har hänt? :(

2008-11-30 @ 21:59:49
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback