Lussekatter och paketöppning..

Kommer bli ett kort inlägg idag.. Jag är dödstrött! Desperate börjar snaaart..

Jag har haft en underbar praktikdag som vanligt.. Jag vill inte gå hem därifrån...
Vi har varit o handlat o grejat.. Jag har bakat saffrans muffins idag också.. Dom blev super goda=)

Jag har grejat hela dagen, somnat sent och är helt slut i huvudet... Jag har gjort förberedelser inför morgondagen i skolan också.. Så jag har verkligen fullt upp.. Det känns att man lever. Men jag ska fanimig sätta mig o kolla på desperate nu..

Egentligen så hinner jag inte det men måste se de juh.. Fixar mammas dator tills imorgon med. Ladda ner massa program å sånt till dom med. Så dom får den imorgon..

Idag har man blivit bjuden på årets första lussekatter, åh gud så gott det var=) Underbart;)

Idag hände något som jag inte alls var beredd på. När jag kom in i personalrummet så ställer sig alla upp i hela arbetslaget och börjar sjunga för mig. Detta var verkligen ingenting som jag hade trott så det blev en glad överraskning.. Detta gjordes idag eftersom min handledare är borta på onsdagar..
Fick även paket o grejer som jag fick öppna idag=)

Fick två stycken röda ljuslyktor som är två kronor.. Verkligen skit fina=) På paketet stod de "Josefine, att skapa tradition är en "frökens" profession när du år efter år inför julen ska mysa, låt då dessa ljusen lysa och ni en stämningsfull födelsestund får. Grattis på födelsedagen önskar vi i f-2b=)

Faan måste fixa kameran så jag kan lägga in alla kort här på bloggen med=)


Nehe desperate nu.. Ha en underbar kväll vänner! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback