Mys med morbror på Mont Martre!!

Morbror ringde o frågade om jag ville sticka någonstans o äta innan, och sagt och gjort så satt vi på Mont Martre efter en stund=) Sååå god mat. Dessutom blev man bjuden igen;) hehe tack älskade morbror;)

Hann se slutet på ensam mamma söker och shit vad glad man blir inombords när man ser de.
Vill också känna mig så förälskad och vara så säker på allting.. Hela livet blir bara så mycket lättare då!

Vi hade det så mysigt med varm kopp te och tända ljus och god mat!

Det är sådant som gör vardagen värd att leva! ♥
Dessa små saker som är såå mysiga!

Har pratat lite i telefon också, alltid lika roligt;) hehe!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja visst var det mysigt. Jag och mamma hade nära till tårar (ja jag vet - vi är grymt töntiga). <3

PUSS!

2008-11-24 @ 11:29:08
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback