Tentaresultat..

Jag blev godkänd på den förbaskade tentan och det känns såååå skööönt=)

Jätte glad att man kan lägga det bakom sig nu faktiskt! =) Trodde inte att jag skulle klara den alltså, nu väntar man bara på resultatet av hemtentan också;p Hoppas på de bästa;)

Vart tar tiden vägen egentligen?? Det var ju för faaan nyss måndag, jag fattar inte detta..
Det var nyss sommar??? Nu är det snart jul??
Vem fan sätter in julgran nu dessutom??? Haha du är ju bra sjuk, meeen söööt ;) hihi...

Lång praktik dag idag men sååå kul=)
Någons pappa var där med och det var ju lite knäppt, haha;p

Imorgon är man själv i klassen;p Min handledare kommer inte ens vara där imorgon.. Hehe wiiie=) Kommer bli sååå jävla roligt=) Fixar allting själv och ha alla själv=) Åhhh, jag vill ha en egen klass nu;) Men shit  vad jobb det är..
Man tror fan inte att det är så mycket alltså men dom har jädrans mycket alltså..

Idag träffade jag Elin en sväng och vi gick o handlade lite godis tillsammans=) hehe gick o pratade o så..
Fan jag hinner ingenting längre.. Tiden bara rinner iväg och jag har inte hunnit blogga heller.. Vart tar tiden vägen egentligen??? Kan man inte stanna tiden bara någon dag så jag hinner kommer ifatt lite??;)

Nehe duschen nu, sen förbereda sig inför morgondagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback