Torsdag...

Imorgon är det redan fredag och jag fattar inte vad den här veckan har tagit vägen? Gått hur fort som helst helt enkelt..

Sitter o kollar på bröllopsform just nu, faktiskt rätt kul o kolla på ;)
Har varit en tung vecka och jag är glad att det snaart är helg. Har haft väldigt mycket att göra och jag ska ta lite ledigt i helgen och bara ta det lugnt=) Ska bli såå sköönt=) Man behöver de ibland..

Har faktiskt inte hunnit med någonting juh..
Jag har inte ens hunnit träna nu knappt och då är de illa som faaan.. Tiden bara rinner iväg och jag hinner inte med..

Varit jätte bra i skolan idag och jag har varit på klasskonferans med rektorn o grejer, gick kanon bra och det var grymt kul att få massor med beröm, då blir man stolt ;)

Nehe ikväll blir det lugna gatan som gäller! Jag saaaknar mitt hem just nu, det är så jävla fint just nu.. Jag har storstädat och i helgen blir det julsaker och nya julgardiner, ska bli så mysigt o pynta lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback