Besök..

Hm har inte kunnat sova inatt för mina satans grannar har spelat som fan inatt..
Hur kan man ha fest på en onsdag och inte bry sig?? Dom spelade nog till halv två inatt iallafall..

Sen upp en massa tidigt för att bege sig till skolan.. Roligt värre.. Sov mestadels i bilen på vägen upp:p

Sen blev de att fixa lite här hemma, plocka undan pluggade lite.. Sedan kom mormor & morfar på besök!
Dom hade super god mat med sig som vanligt=)
Älskar verkligen mormors mat ;) Världens godaste ;)

Sen ringde även Jocke o sa att jag skulle sätta på kaffe så han kom med en runda o kikade in..
Så nu har jag fått upp mina krokar ordentligt i hallen.. Eller ordentligt vet jag inte.. Men funkar o hänga sin jacka där iallafall:p haha!!

Skulle tränat med Emelie ikväll, men hann ju inte de:/ Annars gick vi på stan en runda=)
Fick både lite pengar o ett par nya träningsbyxor på hm... Dom som jag skulle köpa, tack älskade mormor! ♥

Pratat med min kära vän i telefon.. Varför blir jag alltid så glad när jag snackar med dig?;) Du har väl nått i dig som alltid få folk på bra humör anta jag;p

Tänkte plugga lite, får se om jag hinner med lite styrka sen senare.. Jag vill ju;p
Det är faktiskt rätt skumt ibland måste jag säga;p hehe.. Men men.. Förstår mig inte på vissa saker, men är väl kanske inte meningen heller??


Min älskade mormor & morfar på deras födelsedag nu i oktober:) Världens söötaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback