Flyttstädning, kvällsöppet och syster..

Idag har jag flyttstädat hela dagen, helt slut i kroppen.. Men blir ju pengar iallafall:)
Sedan fick man super god mat;) hihi..
Åkte som en dåre in till stan där syster o Johan väntade i trappan på mig;p haha..

Dom skulle ju hälsa på mig och då är jag ju inte hemma på jätte länge;p så typiskt..
Elin skickade o frågade om jag skulle gå på stan en sväng med eftersom alla hade kvällsöppet ikväll..
Så det var man ju sugen på;) hehe. Mötte upp Elin o Hanna o sen gick vi en runda..
Träffade Hanna & Johan efter dom hade ätit hos mig;p

Elin & jag åt popcorn som dom bjöd på också dessutom..
Har hittat en skit fin vinterjacka jag vill ha på vero moda.. Åh men är den värd så mkt pengar???
Mötte även Josse på staun, får ta en fika snaaart gumman;)

Sen körde Fredrik mig hem;p haha, det regnade faktiskt.. Dessutom sa faktiskt Elin de också..:p
Imorrn ska jag jobba fast jag inte får?? hm.. Jag vill ju inte säga nej..?? Åhhhhh...
Dumma dumma..

Sett en as bra film ikväll dessutom=) Rekommenderas mycket mycket=)
Sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback