Godkänd..

Nu är man godkänd på den förra delkursen.. Känns skönt att kunna lägga den bakom sig nu och koncentrera sig på den här.. För nu är det massor att göra..

Idag ringde min lilla söötis o kollade om hon kunde komma förbi en sväng, så klaart hon kunde=)
Alltid roligt med överraskningar juh:) hehe..

Gick en runda på staun, var o fikade lite o träffade Hannah o dom med..:)
Sen släppte jag henne vid mödravården o jag stack o jobbade lite.. Sen kollade vi på tapeter tillsammans.. Dom ska ju ha någon i hallen, o faaan vad sugen man blir på att välja tapeter själv.. Jag vill också kunna välja tapeter till mitt egna hus..Finns ju så jäkla många fina!
Åhh, blir galen.. Jag vill också kunna inreda massa..Det är ju sådant jag älskar!

Jag vill inte bo i en liten etta i staan.. Det är inte jag..
Jag vill bo på landet med havet jämte...

Nu har jag precis ätit lite, tänkte ta o städa av här och sen läsa.. Det tar nog ett stund iofs eftersom jag har sååå stor lägenhet.. (ironi)

Dagens: Ibland förstår jag precis, och ibland förstår jag inte alls???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback