Gymmet..

Nyss hemkommen från gymmet.. Soft dag idag..
Jobbat sedan var jag på maxi en runda o handlade in ett fotoalbum och en sjukt bra bok;)
När man nu ska hinna läsa den?:/ hmm..

Sedan blev det matlagning och fixade här hemma..
Sen stack jag ner till gymmet vid lite över fem, blev core och spinning.. Det var kämpigt kan jag tala om..
Både fredag och löning.. Känns inte riktigt som det?;p
Dessutom har nån människa snott mitt schampoo och duschtvål där.. Åh dryga människor..

Ikväll blir det nog lugnt.. Med plugg och idol om inte annat;p hehe..

Ha en skön fredagskväll babes!

Ciao!!

Är inte detta paradiset eller????

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, det såg jag ju nu, bilden från "paradiset" Phi Phi Islands, där har jag varit!!

2008-10-28 @ 11:53:58
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback