Ljungby & plankstek..

Igår var jag på staun en runda, sedan köpte jag lotter för att se om jag kunde ha någon tur;)
Det hade jag, dessvärre var det bara en massa småvinster;p hehe..
Men det blev lotter efter lotter;p hehe..

Begav mig till morbrors jobb för att sedan åka med honom upp till Ljungby, han skulle sälja vattenskotern och köpa en fyrhjuling istället=) Jag som inte ens har testat vattenskotern:( :(

Hade jätte trevligt tillsammans. Åt på en jätte mysigt restaurang och han beställde in plankstek o grejer;)
Levade ljus och en riktig mys lördag hade vi..


Stannade på vägen o köpte varmchoklad också;)
Var inte hemma förrens halv tio typ.. Jätte trött och mätt o belåten;)

Hade en riktigt mysig kväll med morbror, sen ringde det på dörren inatt också;p hehe så kan de gå;)
Fick sms av mamma inatt..Hon va nog lite full min mamma;) haha...
Hon hade träffat näsor soholic skrev hon??? Vem nu detta kan vara???;) haha!

Nehe idag blir det bara en massa plugg, kanske blir träning senare ikväll.. Får se vad man hinner med=)
Var ju faktiskt inte på gymmet igår...;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback