Hemma från grillning & brännboll!!











En väldigt mysig men väldigt kall dag, men när brännbollen satte igång blev vi varma..
Någon klantade sig och ramlade ett antal gånger, undrar vem?;) hehe..

Allting känns så jäkla härligt och man mår verkligen sååå bra & jag är såå lycklig!!

Värmde sig vid elden och alla var med & hade så roligt tillsammans..
Mys tillsammans på filtarna framåt eftermiddagen och nu är vi nyss hemkomna!!

I förmiddags innan vi åkte, så städade vi, diskade och grejade så det var klart när man kom hem=)
Usch idag låg jag länge i sängen, fick lite skäll av någon;p Men någon gång vill man faktiskt ha lite sovmorgon!
Låg i sängen till lite över nio idag:/ Skäms på mig.. Men tur man ha någon som kommer o väcker en var tionde minut.. Haha ;)

Jag älskar min syster och jag hoppas jag kan fixa detta åt dig ja eller er... Det ska bli så jäkla roligt att kunna ge bort något sånt här så jag hoppas tusan jag kan fixa det..
Annars så fick de varsin spa-behandling.. Något litet sådär också;) hihi..

// En flicka som verkligen njuter av allt just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback