hemma..

Varit en underbar dag idag..
Ute och grejat & målat idag med..

Sedan begav vi oss på kalas och vi hade väldigt trevligt ;) Åt jätte god smörgåstårta, spelade poker och en massa =) Riktigt riktigt roligt hade vi allihopa.. Sedan åkte vi tillbaks och det blev riktigt bra vill jag lova=)

Längtar tills allting blir klaaart nu=) =) Wiieee! =)

Jobbade ju i fredags med en Josefin här inne i stan och en av barnen sa en sån härlig kommentar till oss ;) hihi.. Det var roligt som bara den..
Till mellanmål fixade vi vikarie ihop glass och en stor stor fruktsallad till alla barnen=) Vi hade så jäkla roligt =) =)

Nu har vi ätit lite gotte här hemma och bara haft mys med en massa ljus..
Nu ska jag gosa ner mig hos min sööta älskling! ;)

Jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback