Målning & syning..

Lång dag med jobb bland annat och efter jobbet blev det jobb igen..;) "Ups" Som det kan bli ibland ;) haha.. Jag lär mig aldrig ;) hehe..

Var väldans trevligt på jobbet idag.. Är du Josefine 1 eller 2 ?:p haha.. Skoj hade vi som tusan och vi löste allting super bra =)

När jag sedan var på väg överallt efter jobbet var man ganska irreterad.. Ingenting gick som jag ville och bilarna kör ju inte.. Dom står ju mest still..
Handlade mat, körde runt o kollade färg lite här och var..
Så nu har vi även inhandlat det och målat en massa =)

Riktigt roligt och jag har nog mest målarfärg på händer och armar ;) haha. Ne men jag lånade ju så klart jobbarkläder..
Så jäkla kul att göra sånt här själv..

Längtar man tills man får ett hus och kan jobba dygnet runt med det och ordna allting själv? =) Jaaaaa! =)

Inhandlade också några stuvbitar på ikea sist som också ska bli snygga gardiner :)
Dock har jag inte sytt på en symaskin sen jag va typ 14 år;p
Men med lite hjälp ska jag nog fixa detta också! =)

Åh, det kommer bli så bra så bra :)



Nu är jag dödens trött när man ha jobbat, gjort massa ärende, jobbat, målat och till sist sytt..
Dagens viktigaste och bästa: Jag är nöjd med dagens insats!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Var är det du har målat för ngt? :) Puss!

2009-04-18 @ 08:44:58
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback