Plugg, plugg, plugg..

Sket i att jobba idag. Känner att det finns lite hemma att fixa och en massa massa plugg som jag måste sätta igång med..

Jim har suttit och pratat en massa o jag har bett han hålla käften för att jag måste plugga:p Det verka va svårt det där;) hehe..
Så nu har han åkt för han orkade inte med mig längre;p haha..

Nu fick vi veta att vi slipper att åka en dag till till Kalmar, vilket är jätte skönt =)
Så nu blir det en uppskjuten ikea till Onsdag istället. Det gör inte så jätte mycket för min del=)

Mer tid till jobb & plugg och även till att fixa och dona här:)
Måste hinna sy mina förbaskade gardiner också juh..;p Tvätta bilen och göra den riktigt riktigt fin ska också hinnas med=)

Nehe nu ska jag fortsätta här.. Något som måste göras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback