Skoldag..

Jobbet ringde och väckte mig imorse man tyvärr kunde jag ju inte jobba då vi skulle till skolan:( Trååkigt tycker jag..
 
Var uppe med tuppen och började greja igen. Var på stan när de öppnade o kollade lite saker..
Sedan begav vi oss till skolan och var där hela eftermiddagen..
Förstår inte varför man är så trött nu för tiden..

Sedan pratade jag med svärmor och begav mig ut mot senoren där de skulle komma o hälsa på och vi köpte även majblommar=)
Trevligt, kom hem för en stund sen så nu är man inte hemma mycket.. Sover typ bara här:p Häärligt att ha massor att göra tycker jag=)

Imorrn är det grupparbete med tjejerna i stan igen.. Härligt att va på hemmaplan iallafall:)

Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback