Lunch med morbror!

Satt ute i förmiddags och läste & åt en god frukost med cornflakes och knäcke..
Sedan bar det av till stan, lämna bilen hos morbror.. Åt lunch med honom och hans jobbarkompisar..

Gick i stan en runda en väska och ett par jeans leggings fick följa med hem idag..
1500 spänn fattigare blev man...
Åkte sedan hem med en ny peugot 207 sw med dieselmotor =)

Fixade och trixade här hemma med lite allt möjligt.. Hjälpte sambon att sortera alla hans tusen verktyg...:p
Morbror ringer och då packa man ihop igen och bege sig till honom.. Hämta min kära lilla bil som skulle vara lagad.. Ne då lyser två lampor.. När jag lämnade in så lyser in.. Blir man trött då eller:p

Slocknar dom inte tills fredag så ska jag in med den igen iallafall. Lämnat in min telefon på lagning igen nu iallafall. Får se när den återkommer nästa gång..



Så fort jag kom hem skulle jag seriöst kunna döda för att få lite mat i mig.. Som tur var hade vi tagit upp lite köttfärs från frysen.. Så idag blev de bandspaggetti och köttfärssås.. =) Nu är jag mätt i magen igen... ;) hehe...

Har formaterat om min söta lilla dator idag med.. Tror att de behövdes..;p hehe.. Så nu hoppas jag att den är lite snabbare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback