Mysigt..

Haft en helmysig dag hemma hos Elin & Fredrik idag.. ♥
Kan ju säga att man bli rätt avundsjuk när man är där och se hur fint de har fått det nu..
Ännu finare kommer det bli också.. Åh, vad jag också vill ha ett hus och greja med..

Det bara klia i fingrarna när man är där.. hehe.. Så underbart fint har dom gjort och så hemtrevligt o mysigt! =)
Tack för en underbart mysig dag med god frukost, frallor, smoothies, fil och blåbär =)
Sedan två långa promenadar med en liten trött och sööt bebis! Thé och sockerkaka och massa prat =)
Tack hjärtat! ♥

På vägen hem åkte jag inom jysk och köpte oss två nya kuddar =) Ska bli skönt att sova på nya kuddar när man är nyduschad och allt ;) hehe!
Nu blir det mys en stund innan det blir sängen..


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-08-27 @ 12:00:27
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback