Ost & kex kväll igår och ikväll grillning med öl & vin!

Igår var vi inne i stan en snabbis.. Hittade lite på gina tricot som jag tror att jag ska köpa nu i veckan =) =)

Idag köpte vi nybakade frallor och hade till frukost.. En ovana som som är väldigt mysig faktiskt ;) hehe..
Direkt efter frukost vid nio tiden började vi hålla på att jobba här ute i trädgården.. Klippa gräs, räfsa löv & gräs och plocka äpplen päron och klippa ner grenar..

Sedan tog vi en fika uppe hos Pia & Bertil medans det senare blev mer jobb.. Alla var väldigt varma så det blev en spontankörning ner till havet ;)

Badat en massa och det var sååå jäkla hääärligt! Alla fem kastade boll till varandra och vi hade jätte treeevligt! ♥

La mig sedan i solen på en filt för ytterligare avkoppling.. Läste en liten stund medans vi sedan packade ihop lite vi skulle ha med oss upp..

Grillning med öl & vin och en massa gotte.. Klyftpotatis, kroketter, kött, korv, bearnisås, korvbröd, någon fisk... Ja en massa grejer som vanligt när vi grillar =)



Igår hade jag & min fina sambo ost & kex kväll och hade jätte mysigt! ♥
En massa olika kex och en hel del ostar också.. hihi..


Idag har man dessutom ätit en massa päron & nektariner vilket jag älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback