Skola imorrn!!!

Imorrn börjar skolan igen!
Vi får väl se hur mycket det finns att göra då.. Lär nog bli en del som alltid..
Men det ska bli skönt ändå att komma igång.. 

Jag stack till Johannishus på loppis med familjen idag medans J jobbade..
Träffade även grannarna där ;) hehe.. Sedan mötte jag även Hanna & Martin och deras lilla Elivs som dock inte va så liten utan större än Lizzy fast den bara va 13 veckor.. Söt va han iallafall den lilla björnen ;)

När jag kom hem gick jag upp till Pia & Bertil och åt smörgåstårta som dom hade haft igår =) Den va blixtergod med en massa räkor eller kräkor som är Js nya ord för dom:p

Nu ska jag plocka iordning lite vad jag ska ha med mig imorgon, vilka papper jag ska ha, schema och vad som behövs skrivas ut..

Ha en häärlig söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback