Torsdag..

Inte många dagar kvar på jobbet nu.. :)
Börjar faktiskt bli rätt skönt ändå!!

Igår låg jag ute i solen så fort jag kom hem ifrån jobbet.. Jag lagade mat igår och det blev potatis, spenat & god fisk med citron till detta.. Så jäkla gott!!

Senare sen på kvällen var det tjejkväll med tupperwareparty =)
Iofs var inte sakerna så jäkla roliga men jag hade desto roligare med de andra.. Fy tusan vad vi skrattade ;) hehe..
Vissa av oss hade nog väldigt ont i magen efteråt...
En väldigt god fika & gott te blev de till det..

Vill ni veta en sak? Vi har världens godaste päronträd i trädgården.. Kan gå o plocka där hela tiden och jag lovar att jag kommer nog äta så jag får ont i magen.. Bara igår åt jag 4 stycken:p

Johanna om du läser detta förresten: Vi har kommit i samma studiegrupp till hösten och alla i vår studiegrupp bor i Karlskrona =) Wiiiiehoooo!
Vi verkar vara en del från Kna dessutom för det är en annan grupp innan oss som också är alla från Kna så vi är nog 8-10 pers iallafall denna kursen som är från Kna..

Så vi kanske kan samåka med de andra i vår grupp? Det hade ju varit rätt bra!!?:)


Tack för en mycket trevlig kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja om du minns så sa jag detta till dig på sailet, haha vännen. Det är nämligen jag som fixat och trixat så att alla hamnar tillsammans från Kallekrona. Fiffigt va! kram kram

2009-08-20 @ 15:19:43
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Soffi

Hej! Vad fin blogg du har! =D

2009-08-20 @ 15:33:26
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback