Underbara torsdag!!

Hade en underbar torsdag igår..
Kom hem och maten stod på bordet och det var blixter god tacos..

Vi var även bebisvakter åt en söt liten Bessie.. Försökte lägga in bilder igår men jag lyckades inte för telefonen var konstig..
Vi gick upp till äffären och köpte glass.. Satt i solen och njöt medans även Bessie fick lite.. Hon var jätte duktig och gick heela vägen. Däremot gillade hon inte bilarna så mycket.. De var väldigt konstiga tyckte hon.. hehe..

Sen när vi kom hem så spelade vi lite yatzy o poker.. Hihi det var roligt.. Dushade och hade mys! ;)
Satt sedan och grejade med mitt hela kvällen.. Vilket var sköönt.. Egen Josse-tid ;) hehe..

Idag är det fredag och det betyder helg! =)
Jag är iofs bara ledig imorrn.. Men vad gör det?:)
Jag är lika lycklig för det=) = ) Nehe nu ska jag ta och äta frukost.. Det är rätt lagom att äta frukost runt nio tiden om man går upp vid sex tiden som jag brukar göra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback