24 december, Julafton...

Idag är det självaste julafton.. Mysigt och väldigt häärligt =)

Vi har varit uppe en stund och jag har redan fått min första julklapp av min kära sambo!♥ Väldigt mysig morgon har vi haft med julprogram, levande ljus & mys i soffan!! Häärligt att gå upp så tidigt för att mysa lite extra..



Idag kommer tomten ;) hehe.. Såå mysigt vi kommer ha det tillsammans... =)
Hoppas att ni får en UNDERBAR julafton tillsammans med de ni älskar och bryr er om. Nu så ska jag börja fixa här hemma och sedan en sväng o handla innan det blir dusch och vidare för julfirande.. Ha en riktig mysig julafton!!


Kommentarer
Postat av: mamma

god jul gumman. kram mamma

2009-12-24 @ 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback